קורסים

תיכון ובגרויות

לימודי אנגלית הינם חלק מלימודי החובה בישראל, ופירושו של דבר שללא בחינת בגרות באנגלית תלמיד אינו יכול לקבל תעודת בגרות. ידע הוא כוח, והשכלה מעניקה למחזיק בה ביטחון מקצועי, ואפשרות לייצר שקט כלכלי באמצעות ביסוס קריירה מקצועית מצליחה ומכובדת. במרבית מסלולי הקורסים להשכלה גבוהה באוניברסיטאות ובמוסדות אקדמיים אחרים נדרשת בגרות של 4 יחידות באנגלית כחלק מתנאי הסף של קבלה ללימודים ולכן תעודת בגרות מכובדת היא תחילתה של דרכך המקצועית. חשוב שציוני הבגרות שלך ישקפו את מיטב יכולותיך. בEXCELLENCE תקבל יחס אישי ותוכנית לימודים המותאמת לצרכים האישיים שלך! בEXCELLENCE, התלמידים רוכשים כלים ומפתחים מיומנויות למידה המסייעים להם לעבור את הבגרות בהצטיינות ובקלות! בEXCELLENCE אתה תצמצמם פערים משמעותיים תוך זמן קצר ותלמד לדבר אנגלית בביטחון! זה הזמן לפרגן לעצמך נתיב לכל קריירה מקצועית בה תרצה לצעוד, ולהשלים או לשפר את ציוני בחינת הבגרות באנגלית.

C
1

כיתה י'

  • אינטראקציה חברתית

    • ליצור תקשורת רהוטה בעל פה ובכתב תוך כדי שימוש באוצר מילים, ידע בתחביר ומשלב לשוני המתאימים להקשרים חברתיים מוכרים ובלתי מוכרים

    • לפתח שטף בהבעה מתוך תחושת מסוגלות עצמית

  • נגישות למידע בעל פה ובכתב

    • לקרוא מגוון טקסטים מודפסים ודיגיטליים פשוטים (3 יח"ל )ומורכבים (4-5 יח"ל) באורכים שונים מסוגות שונות, ספרים, טבלאות ותרשימים

    • לשאוב מידע מהטקסטים תוך כדי יישום הידע הלשוני ואוצר המילים למטרות מגוונות

  • הצגת מידע ורעיונות בעל פה ובכתב

    • לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור בנושאים שונים תוך כדי שימוש באוצר מילים, ידע לשוני, דפוסי שיח ומשלב לשוני (פורמלי 5 יח"ל ובלתי פורמלי 3-4 יח"ל) המתאימים למטרה ולקהל היעד

    • עבודת מחקר (פרויקט) הדורשת מיזוג מקורות מידע ומענה על שאלת מחקר 3 יח"ל- שתי מקורות, 4-5 יח"ל – 3-4 מקורות

  • הכרה והוקרה של ספרות, תרבות ושפה

    • להיות מודע להבדלים בין האנגלית כשפה שנייה/זרה לבין השפה הראשונה של הלומדים באוצר מילים, מורפולוגיה, ידע לשוני ומוסכמות תרבותיות וחברתיות

    • להכיר ולהוקיר יצירות ספרות קלאסיות באנגלית תוך כדי שימוש במיומנויות חשיבה מסדר גבוה

  • הרחבת אוצר מילים בעל פה ובכתב

    • לזהות, להבין, לקרוא, לכתוב ולהגות כ-5,400 מילים וביטויים המופיעים בתוכנית הלימודים בכל שלוש רמות ההיבחנות (5-4-3 יח"ל)

    • לדעת מילים וביטויים נוספים לפי הנושאים שמופיעים בספרי הלימוד או שנבחרו על ידי המורה (בנוסף ל-5,400 המילים שנלמדו בשלוש רמות הלימוד)

2

כיתה י"א

  • אינטראקציה חברתית

    • ליצור תקשורת רהוטה בעל פה ובכתב תוך כדי שימוש באוצר מילים, ידע בתחביר ומשלב לשוני המתאימים להקשרים חברתיים מוכרים ובלתי מוכרים

    • לפתח שטף בהבעה מתוך תחושת מסוגלות עצמית

  • נגישות למידע בעל פה ובכתב

    • לקרוא מגוון טקסטים מודפסים ודיגיטליים פשוטים (3 יח"ל ) ומורכבים (4-5 יח"ל) באורכים שונים מסוגות שונות, ספרים, טבלאות ותרשימים

    • לשאוב מידע מהטקסטים תוך כדי יישום הידע הלשוני ואוצר המילים למטרות מגוונות

  • הצגת מידע ורעיונות בעל פה ובכתב

    • לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור בנושאים שונים תוך כדי שימוש באוצר מילים, ידע לשוני, דפוסי שיח ומשלב לשוני (פורמלי 5 יח"ל ובלתי פורמלי 3-4 יח"ל) המתאימים למטרה ולקהל היעד

    • עבודת מחקר (פרויקט) הדורשת מיזוג מקורות מידע ומענה על שאלת מחקר 3 יח"ל- שתי מקורות, 4-5 יח"ל – 3-4 מקורות

  • הכרה והוקרה של ספרות, תרבות ושפה

    • להיות מודע להבדלים בין האנגלית כשפה שנייה/זרה לבין השפה הראשונה של הלומדים באוצר מילים, מורפולוגיה, ידע לשוני ומוסכמות תרבותיות וחברתיות

    • להכיר ולהוקיר יצירות ספרות קלאסיות באנגלית תוך כדי שימוש במיומנויות חשיבה מסדר גבוה

  • הרחבת אוצר מילים בעל פה ובכתב

    • לזהות, להבין, לקרוא, לכתוב ולהגות כ-5,400 מילים וביטויים המופיעים בתוכנית הלימודים בכל שלוש רמות ההיבחנות (5-4-3 יח"ל)

    • לדעת מילים וביטויים נוספים לפי הנושאים שמופיעים בספרי הלימוד או שנבחרו על ידי המורה (בנוסף ל-5,400 המילים שנלמדו בשלוש רמות הלימוד)

3

כיתה י"ב

  • אינטראקציה חברתית

    • ליצור תקשורת רהוטה בעל פה ובכתב תוך כדי שימוש באוצר מילים, ידע בתחביר ומשלב לשוני המתאימים להקשרים חברתיים מוכרים ובלתי מוכרים

    • לפתח שטף בהבעה מתוך תחושת מסוגלות עצמית

  • נגישות למידע בעל פה ובכתב

    • לקרוא מגוון טקסטים מודפסים ודיגיטליים פשוטים (3 יח"ל ) ומורכבים (4-5 יח"ל) באורכים שונים מסוגות שונות, ספרים, טבלאות ותרשימים

    • לשאוב מידע מהטקסטים תוך כדי יישום הידע הלשוני ואוצר המילים למטרות מגוונות

  • הצגת מידע ורעיונות בעל פה ובכתב

    • לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור בנושאים שונים תוך כדי שימוש באוצר מילים, ידע לשוני, דפוסי שיח ומשלב לשוני (פורמלי 5 יח"ל ובלתי פורמלי 3-4 יח"ל) המתאימים למטרה ולקהל היעד

    • עבודת מחקר (פרויקט) הדורשת מיזוג מקורות מידע ומענה על שאלת מחקר 3 יח"ל- שתי מקורות, 4-5 יח"ל – 3-4 מקורות

  • הכרה והוקרה של ספרות, תרבות ושפה

    • להיות מודע להבדלים בין האנגלית כשפה שנייה/זרה לבין השפה הראשונה של הלומדים באוצר מילים, מורפולוגיה, ידע לשוני ומוסכמות תרבותיות וחברתיות

    • להכיר ולהוקיר יצירות ספרות קלאסיות באנגלית תוך כדי שימוש במיומנויות חשיבה מסדר גבוה

  • הרחבת אוצר מילים בעל פה ובכתב

    • לזהות, להבין, לקרוא, לכתוב ולהגות כ-5,400 מילים וביטויים המופיעים בתוכנית הלימודים בכל שלוש רמות ההיבחנות (5-4-3 יח"ל)

    • לדעת מילים וביטויים נוספים לפי הנושאים שמופיעים בספרי הלימוד או שנבחרו על ידי המורה (בנוסף ל-5,400 המילים שנלמדו בשלוש רמות הלימוד)

4

מבחני בגרות