קורסים

חטיבת ביניים

תלמידים יקרים! כבר נוכחתם לדעת שלימודי אנגלית יכולים להעניק ולתרום לכם בהמון תחומים. אין ספק שידיעת האנגלית מרחיבה את האופקים. דיבור של יותר משפה אחת יכול לשמור על המוח שלנו במצב טוב יותר לאורך זמן ואף לעזור לו לתפקד טוב יותר. אנשים דו-לשוניים יכולים להתאים את עצמם למצב חדש או לא צפוי מהר יותר מאשר אנשים הדוברים רק שפה אחת. כשאתם יודעים אנגלית, אתם מחזקים את הזיכרון ומגבירים את היצירתיות. ב EXCELLENCE, אנו מעצימים את התלמידים ודואגים לסביבה שתשיג את המטרות הלימודיות והחברתיות. סביבה שתיתן תחושה של ביטחון עצמי וחדוות למידה. אנו מאמינים שכל אלה יחזקו את תחושת האופטימיות והחיוביות ואת תחושת השייכות והמסוגלות. אנו מאחלים לכם הנאה והצלחה מרובה! מאמינים בכם ונמצאים כאן לצידכם, לכל אורך הדרך! בהצלחה רבה!

B
1

כיתה ז'

  • נגישות למידע כתוב או דבור (RECEPTION)

    • התלמיד יכול לקרוא מגוון טקסטים מודפסים ודיגיטליים פשוטים ומורכבים יותר באורכים שונים מסוגות שונות, ספרים לפי רמת הקריאה שלו, טבלאות ותרשימים.
    • התלמיד יכול להבין טקסטים בנושאים מוכרים מסוגות שונות (כולל טקסטים יצירתיים כגון, קומיקס, סיפורים וטקסטים מידעיים) שכוללים ידע לשוני ואוצר מילים מBands 1+2-. BAND 2 CORE 1
    • התלמיד יכול לשאוב מידע מהטקסטים תוך כדי יישום הידע הלשוני ואוצר המילים למטרות מגוונות.
    • התלמיד יכול לעקוב אחרי שיחה, דיון או דיאלוג בנושאים מוכרים ולהבין אותם.
    • התלמיד יכול לעקוב אחרי מצגות או הדגמות שיש בהן שימוש בעזרים ויזואליים (כגון תרשימים ושקפים).
    • התלמיד יכול לחלץ את המידע המרכזי מתוך קטעים קצרים מוקלטים בהגייה ברורה שעוסקים בנושאים יום יומיים מוכרים.
    • התלמיד יכול להבין הוראות, הנחיות ושאלות הקשורות לפעילויות בכיתה.
    • התלמיד יכול לעקוב אחרי פרסומות בטלוויזיה, טריילרים של סרטים ולהבין את הנאמר בהם.
    • התלמיד יכול להבין את הרעיון המרכזי בטקסטים מסוגות שונות בנושאים מוכרים.
  • ידע להפקת שפה ושימוש (PRODUCTION)

    • התלמיד יכול לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור בנושאים שונים תוך כדי שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2, בדפוסי שיח ובמשלב לשוני המתאימים למטרה ולקהל היעד. BAND 2 CORE 1

    • התלמיד יכול לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור תוך שימוש בידע לשוני ובמשפטים מורכבים.

    • התלמידים יציגו דיאלוג סביב רעיון או טיעון.

    • התלמיד יכול לבקש מידע או למסור מידע בעל פה, למשל לגבי הוראות הגעה למקומות מוכרים ברגל או בתחבורה ציבורית.

    • התלמיד יכול לדבר בקצרה על נושא מוכר.

    • התלמיד יכול להביע רעיונות ולתרום לדיון קבוצתי בבלוגיה שבאתר תוך שמירה על שיח מכבד.

    • התלמיד יכול להעביר את המסר בעל פה בצורה מובנת, גם אם לא מדויקת לשונית, תוך שימוש באינטונציה המתאימה.

    • התלמיד יכול לשפר את שטף דיבורו, ולעשות שימוש נכון במבנה המשפט.

    • התלמיד יכול לכתוב טקסט מידעי ותיאורי תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2- בהתאמה למאפיינים של כל סוגה. BAND 2 CORE 1

    • התלמיד יכול לכתוב טקסט יצירתי (למשל ביוגרפיה או יומן אישי) תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2- בהתאמה למאפיינים הנדרשים. BAND 2 CORE 1

  • אינטראקציה (תקשורתיות)

    • התלמיד יכול לשוחח (בקלות יחסית) בסיטואציות מובנות ומוגדרות תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2-. BAND 2 CORE 1

    • התלמיד יכול לשאול שאלות, לענות עליהן ולהחליף רעיונות ומידע על נושאים מוכרים בסיטואציות יום יומיות.

    • התלמיד ישתמש באמצעים טכנולוגיים כדי לאתר, לתכנן לארגן ולהעביר מידע.

    • התלמיד ייקח חלק באינטראקציה חברתית מתוקשבת.

    • התלמיד ייקח חלק בעבודה קבוצתית מתוקשבת סביב מטלה משותפת, יעקוב אחר הוראות ויבקש הבהרות בעת הצורך.

  • תיווך מידע

    • התלמיד יכול להעביר בעל פה את הנקודות המרכזיות של טקסטים ברורים- כתובים או דבורים

    • התלמיד יכול להעביר בכתב את הנקודות המרכזיות של טקסטים ברורים- כתובים או דבורים.

    • התלמיד יכול להביע את דעתו האישית על טקסטים יצירתיים (כולל יצירות ספרות) ולנתח אותם.

    • התלמיד יכול להבדיל בין האנגלית כשפה שנייה/זרה לבין השפה הראשונה שלו באוצר מילים, מורפולוגיה, ידע לשוני ומוסכמות תרבותיות וחברתיות, כפי שעולה מטקסטים יצירתיים.

    • התלמיד יכול לקיים שיתוף פעולה עם אחרים כדי לקדם שיח קבוצתי משמעותית.

2

כיתה ח'

  • נגישות למידע כתוב או דבור (RECEPTION)

    • התלמיד יכול לקרוא מגוון טקסטים מודפסים ודיגיטליים פשוטים ומורכבים יותר באורכים שונים מסוגות שונות, ספרים לפי רמת הקריאה שלו, טבלאות ותרשימים.

    • התלמיד יכול להבין טקסטים בנושאים מוכרים מסוגות שונות (כולל טקסטים יצירתיים כגון, קומיקס, סיפורים וטקסטים מידעיים) שכוללים ידע לשוני ואוצר מילים מBands 1+2-.

    • התלמיד יכול לשאוב מידע מהטקסטים תוך כדי יישום הידע הלשוני ואוצר המילים למטרות מגוונות.

    • התלמיד יכול לעקוב אחרי שיחה, דיון או דיאלוג בנושאים מוכרים ולהבין אותם.

    • התלמיד יכול לעקוב אחרי מצגות או הדגמות שיש בהן שימוש בעזרים ויזואליים (כגון תרשימים ושקפים).

    • התלמיד יכול לחלץ את המידע המרכזי מתוך קטעים קצרים מוקלטים בהגייה ברורה שעוסקים בנושאים יום יומיים מוכרים.

    • התלמיד יכול להבין הוראות, הנחיות ושאלות הקשורות לפעילויות בכיתה.

    • התלמיד יכול לעקוב אחרי פרסומות בטלוויזיה, טריילרים של סרטים ולהבין את הנאמר בהם.

    • התלמיד יכול להבין את הרעיון המרכזי בטקסטים מסוגות שונות בנושאים מוכרים.

  • ידע להפקת שפה ושימוש (PRODUCTION)

    • התלמיד יכול לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור בנושאים שונים תוך כדי שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2
    • התלמיד יכול לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור תוך שימוש בידע לשוני ובמשפטים מורכבים.
    • התלמיד יכול לתאר בעל פה אספקטים מוכרים של סביבתו, כגון אנשים, מקומות ואירועים.
    • התלמידים יכולים לדון סביב רעיון או טיעון תוך שימוש באתר.
    • התלמיד יכול לבקש מידע או למסור מידע בעל פה, למשל לגבי הוראות הגעה למקומות מוכרים ברגל או בתחבורה ציבורית.
    • התלמיד יכול לדבר בקצרה על נושא מוכר.
    • התלמיד יכול להביע רעיונות ולתרום לדיון קבוצתי בבלוגיה שבאתר תוך שמירה על שיח מכבד.
    • התלמיד יכול להעביר את המסר בעל פה בצורה מובנת, גם אם לא מדויקת לשונית, תוך שימוש באינטונציה המתאימה.
    • התלמיד יכול לשפר את שטף דיבורו, ולעשות שימוש נכון במבנה המשפט.
    • התלמיד יכול לכתוב טקסט מיידעי ותיאורי תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2- בהתאמה למאפיינים של כל סוגה.
    • התלמיד יכול לכתוב טקסט יצירתי (למשל ביוגרפיה או יומן אישי) תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2- בהתאמה למאפיינים הנדרשים.
  • אינטראקציה (תקשורתיות)

    • התלמיד יכול לשוחח (בקלות יחסית) בסיטואציות מובנות ומוגדרות תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2-.

    • התלמיד יכול לשאול שאלות, לענות עליהן ולהחליף רעיונות ומידע על נושאים מוכרים בסיטואציות יום יומיות.

    • התלמיד יכול להשתמש באמצעים טכנולוגיים כדי לאתר, לתכנן לארגן ולהעביר מידע.

    • התלמיד יכול לקחת חלק באינטראקציה חברתית מתוקשבת.

    • התלמיד יכול לקחת חלק בעבודה קבוצתית מתוקשבת סביב מטלה משותפת, לעקוב אחר הוראות ולבקש הבהרות בעת הצורך.

  • תיווך מידע

    • התלמיד יכול להעביר בעל פה את הנקודות המרכזיות של טקסטים ברורים- כתובים או דבורים.

    • התלמיד יכול להעביר בכתב את הנקודות המרכזיות של טקסטים ברורים- כתובים או דבורים.

    • התלמיד יכול להביע את דעתו האישית על טקסטים יצירתיים (כולל יצירות ספרות) ולנתח אותם.

    • התלמיד יכול להבדיל בין האנגלית כשפה שנייה/זרה לבין השפה הראשונה שלו באוצר מילים, מורפולוגיה, ידע לשוני ומוסכמות תרבותיות וחברתיות, כפי שעולה מטקסטים יצירתיים.

    • התלמיד יכול לקיים שיתוף פעולה עם אחרים כדי לקדם שיח קבוצתי משמעותית.

3

כיתה ט'

  • נגישות למידע כתוב או דבור (RECEPTION)

    • התלמיד יכול לקרוא מגוון טקסטים מודפסים ודיגיטליים פשוטים ומורכבים יותר באורכים שונים מסוגות שונות, ספרים לפי רמת הקריאה שלו, טבלאות ותרשימים.

    • התלמיד יכול להבין טקסטים בנושאים מוכרים מסוגות שונות (כולל טקסטים יצירתיים כגון, קומיקס, סיפורים וטקסטים מידעיים) שכוללים ידע לשוני ואוצר מילים מBands 1+2-.

    • התלמיד יכול לשאוב מידע מהטקסטים תוך כדי יישום הידע הלשוני ואוצר המילים למטרות מגוונות.

    • התלמיד יכול לעקוב אחרי שיחה, דיון או דיאלוג בנושאים מוכרים ולהבין אותם.

    • התלמיד יכול לעקוב אחרי מצגות או הדגמות שיש בהן שימוש בעזרים ויזואליים (כגון תרשימים ושקפים).

    • התלמיד יכול לחלץ את המידע המרכזי מתוך קטעים קצרים מוקלטים בהגייה ברורה שעוסקים בנושאים יום יומיים מוכרים.

    • התלמיד יכול להבין הוראות, הנחיות ושאלות הקשורות לפעילויות בכיתה.

    • התלמיד יכול לעקוב אחרי פרסומות בטלוויזיה, טריילרים של סרטים ולהבין את הנאמר בהם.

    • התלמיד יכול להבין את הרעיון המרכזי בטקסטים מסוגות שונות בנושאים מוכרים.

  • ידע להפקת שפה ושימוש (PRODUCTION)

    • התלמיד יכול לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור בנושאים שונים תוך כדי שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2, בדפוסי שיח ובמשלב לשוני המתאימים למטרה ולקהל היעד.

    • התלמיד יכול לארגן ולהציג רעיונות ומידע כתוב או דבור תוך שימוש בידע לשוני ובמשפטים מורכבים.

    • התלמיד יכול לתאר בעל פה אספקטים מוכרים של סביבתו, כגון אנשים, מקומות ואירועים.

    • התלמיד יכול להציג מונולוג סביב רעיון או טיעון (לדוגמה, במסגרת דיבייט).

    • התלמיד יכול לבקש מידע או למסור מידע בעל פה, למשל לגבי הוראות הגעה למקומות מוכרים ברגל או בתחבורה ציבורית.

    • התלמיד יכול לדבר בקצרה על נושא מוכר.

    • התלמיד יכול להביע רעיונות ולתרום לדיון קבוצתי בכיתה תוך שמירה על שיח מכבד.

    • התלמיד יכול להעביר את המסר בעל פה בצורה מובנת, גם אם לא מדויקת לשונית, תוך שימוש באינטונציה המתאימה.

    • התלמיד יכול לשפר את שטף דיבורו, ולעשות שימוש נכון במבנה המשפט.

    • התלמיד יכול לכתוב טקסט מידעי ותיאורי תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2- בהתאמה למאפיינים של כל סוגה.

    • התלמיד יכול לכתוב טקסט יצירתי (למשל ביוגרפיה או יומן אישי) תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2- בהתאמה למאפיינים הנדרשים.

  • אינטראקציה (תקשורתיות)

    • התלמיד יכול לשוחח (בקלות יחסית) בסיטואציות מובנות ומוגדרות תוך שימוש בידע לשוני ואוצר מילים מ Bands 1+2-.

    • התלמיד יכול לשאול שאלות, לענות עליהן ולהחליף רעיונות ומידע על נושאים מוכרים בסיטואציות יום יומיות.

    • התלמיד יכול להשתמש באמצעים טכנולוגיים כדי לאתר, לתכנן לארגן ולהעביר מידע.

    • התלמיד יכול לקחת חלק באינטראקציה חברתית מתוקשבת.

    • התלמיד יכול לקחת חלק בעבודה קבוצתית מתוקשבת סביב מטלה משותפת, לעקוב אחר הוראות ולבקש הבהרות בעת הצורך.

  • תיווך מידע

    • התלמיד יכול להעביר בעל פה את הנקודות המרכזיות של טקסטים ברורים- כתובים או דבורים.

    • התלמיד יכול להעביר בכתב את הנקודות המרכזיות של טקסטים ברורים- כתובים או דבורים.

    • התלמיד יכול להביע את דעתו האישית על טקסטים יצירתיים (כולל יצירות ספרות) ולנתח אותם.

    • התלמיד יכול להבדיל בין האנגלית כשפה שנייה/זרה לבין השפה הראשונה שלו באוצר מילים, מורפולוגיה, ידע לשוני ומוסכמות תרבותיות וחברתיות, כפי שעולה מטקסטים יצירתיים.

    • התלמיד יכול לקיים שיתוף פעולה עם אחרים כדי לקדם שיח קבוצתי משמעותית.